Not known Factual Statements About ایمپلنت

Wiki Article

اباتمنت را میتوان از زیرکونیا، تیتانیوم یا تیتانیوم با رنگ طلا، ساخت. تری باز و تری بسته

در واقع سوال اینکه هزینه کاشت دندان چقدر است، سوالی است که تنها با ویزیت پزشک پاسخ داده می شود. در نتیجه در ابتدای کار پاسخ به این سوال بسیار پیچیده خواهد بود.

انواع شرکت های سازنده طراحی های مختلفی برای پایه و اباتمنت ارائه می کنند.

روکش‌های دندانی کامپوزیتی می‌توانند گزینه‌ای ایده‌آل برای ترمیم فاصله دندانی، دندان‌های کج و رفع تیرگی دندان‌ها باشد. کامپوزیت دندان را باید حتما در یک کلینیک دندان‌پزشکی معتبر و توسط یک متخصص دندان‌پزشک باتجربه و ماهر انجام داد.

در خصوص مقایسه میزان طبیعی‌تر بودن هر یک ازاین‌ روکش‌های دندانی باید گفت روکش‌های لمینت معمولا طبیعی‌تر هستند و ظاهر زیباتری دارند.

زیر تقریبا هیچ روش دندانپزشکی به اندازه ایمپلنت ها ماندگار و مفید نیست.

عوامل مختلفی در انتخاب بین این سه روش تاثیرگذار هستند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

read more کامپوزیت دندان‌شکسته یا کامپوزیت دندان فاصله‌دار تنها برای اهداف زیبایی ظاهری نیست. این تکنیک جزئی از روش‌های درمانی است و از آنها برای درمان دندان‌درد و رفع مشکلات دهان و فک هم استفاده می‌شود.

جنس ایمپلنت دندان یکی دیگر از عوامل مهم در طول عمر ایمپلنت است. اجزای ایمپلنت باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشد تا مقاومت آن در دهان بیشتر باشد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ایمپلنت بعد از کاشت قابلیت جابه جایی ندارد پس در صورت وجود بی نظمی در دندان ها حتما باید ارتودنسی کرد و بعد در صورت نیاز کاشت ایمپلنت.

پرکننده بالک یا فله از ذرات سیلیس و زیرکونیوم آگلومره نشده تشکیل شده‌است. این پرکننده‌ها شامل ذرات نانوهیبرید با نسب وزنی ۷۷ درصد هستند. در واقع این دسته از کامپوزیت‌ها به این دلیل طراحی شده‌اند که مراحل کلینیکی مصرف را ساده‌تر و کمتر کنند و نیز فعالیت نوری آن‌ها را در عمق ۴–۵ میلی‌متر ممکن سازند و تنش‌های ناشی از ماندگاری طولانی مدت در دندان را کاهش دهند.

تکنیک دیگر که در شرایطی استفاده می شود که فضای کافی برای این کار وجود ندارد، کوپینگ قالب گیری تری بسته است.

کامپوزیت سارماکو یکی از بهترین برندها در بین انواع کامپوزیت‌های مورداستفاده در دندان‌پزشکی است.

آنها همچنین نکات و توصیه‌هایی برای بهبود بهداشت دهان و دندان به بیماران خود ارائه می‌دهند.

Report this wiki page